hallåå ja :)

Vad är det vi ser.. ett inlägg :O
Vi är dåliga på att blogga jo tack vi vet..
Men just nu är de så mycket annat, de har varit skola, hästar, fest å vänner. Nu har vi en galen vecka framför oss med ännu mer fest och vänner och studenten vilket ska bli så himla kul! Jag längta verklige och det tror jag att fanny med gör! så vad har ni för er ?
Och juste vi måste ju tacka för det underbara vädret vi fått nu vilket gör att man kan ligga  å slagga vid poolen hela dagarna!

Bobbo lever (iaf när jag lämnade han vid halv fyra tiden) och kägar fett med gräs, vilket nu har börjat synas på hans lilla kagge.. men vi älskar han ändå. Vill ni kanske se en bild på honom bara så ifall ni glömt hur han ser ut ? jag kastar upp en in nästa inlägg, här får ni lite balndade bilder på annat än hästar  :)


jag och min vän <3


bästa du


fina klassen :)



lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0