Dagens ingrepp

Så, nu har vi slått oss ner  till ro efter en lång och mysig tur längst hamnen och i skogen.

Cookiedoo "kakan" som voffsing heter har idag blivit kastrerad. Lämnade in honom halv nio imorse efter en lång och mysig promenix och en lugn resa till djursjukhuset. Sedan stack jag tillbaka hit och sov lite, det är svårare än man tror när man har en 70cm bred säng att dela med en hund som tror att han är en labrador till storleken och bara tar upp hela skiten! haha. När jag sen hämtat mitt lilla barn så fick vi ta oss en tripp in om apoteket för att hämta ut läkemedel till honom. Efter det hamnade vi i världens bilkö efter en låång tur så var vi på väg hem och väl hemma så däckade mitt lilla troll. Jag gick och fixade internet (tack gud för internet på campingplatser)

Fixade mat och krängde, efter det försökte jag muta i mitt lilla liv lite mat men han va inte hungrig, vi chillade i oss litt vindruvor sen gick vi ut på en lång promenad, först ner till hamnen och satte oss där och mös lite, sedan vidare till skogen och gick ett varv där. Efter det gick vi hem och tja nu ligger vi här.


finaste pojken i hamnen


antibiotika och metacam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0