mina älsklingar

Tänkte dela med mig utav mina schabrak & Luvor. Berätta lite om när & var jag köpt dom


mamma älskar er, allesammans!


Mitt underbara HV polo schbrak som har agerat mycket som tävlingsschabrak!
Köpte det på landäng i höstas och luvan kom med hem ifrån falsterbo i år!


Mitt fina schokemöhle schabrak som jag köpte på bengts i vintras, ett riktigt snyggt schabrak som jag nu i efterhand önskade att jag köpte i allround model då jag inte använder min dressyrsadel så mkt. Tur är att det ligger bra till hoppsadeln med! Luvan kom med hem samma dag som schabraket

Mitt übersnygga BR schabrak som jag är riktigt nöjd med, köpte det förra året i falsterbo och det har använts flitigt, synd bara att även det är av dressyrmodell. Luvan köpte jag också i falsterbo förra året
Hello babe! är ungefär min tanke när jag ser detta schabrak! Jag tror att det är denne snyggingen som får agera tävlingsschabrak i höst! Luvan och schabraket köpte jag i falsterbo i år och har ännu inte använt något av det! spännande

Mitt läckra lamicell schabrak som inhandlades i Tyskland i våras, ett riktigt lyckat köp. kontrasten mellan mirre och schabraket är otroligt och jag blev urglad när jag hittade luvan för mindre än en månad sedan i Danmark, visst den är inte helt hundra i färgen men det funkar! Till vrakpriset på 39dkr så kunde jag inte låta bli, tyvärr är den i minsta laget då den bara fanns i cob.

Sen har jag två schabrak som är utan matchande luva, tyvärr. dock är desse bland mina favvisar, så de får användas flitigt i vinter när flugorna är borta


lamicell, inköpt även det i tyskland, har även matchande benskydd som gör det underbart!
älskar verkligen detta schabraket! Det är utsnyggt!


mitt första lamicell, riktigt härlig färg. ligger kanonbra. Köpte det på bengts i vintras. ÄLSKAR DIG FINA ORANGEA SCHABRAK.

nej nu spårar det ut, kan påpeka att jag även älskar dig mitt newmarket schabrak, även fast jag inte kan använda dig just nu,

och mitt fina jw schabrak som ligger på sadeln. LOVE YOU FOREVER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0