underbara Falsterbo!

Igår kom jag äntligen hem ifrån Falsterbo, det har varit en helt underbar vecka med ett perfekt slut! Fick naturligtvis inhandlat en massa! Längtar bara tills det att Mirre är helt igång och vi kan komma ut och tävla!


Ser ni allt på bilden?
kan skriva vad där finns så att ni får en komplett lista, ihi.
Kingsland tjocktröja med hjärta på magen
dyon tyglar
Kingsland t-shirt
whitaker ridbyxor x3 Röd, Blå & Brun
Två swarovski pannband 1 rött & 1 silvrigt båda på två rader
2 withaker luvor (lämnade tillbaka den jag köpte efter stdenten men ångrade mig och köpte en igen haha) samt en ny som matchar det nya schabraket
HV polo luva brun som matchar mitt gamla tävlingsschabrak
Whitaker schabrak
Veredus carbon gel skydd + en keps haha
dyon träns
2 par strumpor
kingsland summer hoodie
kingsland sweden tröja
+ ett stübben läderbalsam

det finns två saker som Sofie och jag köpte exakt samma, vad tror ni att det är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0