sista soldagen,

idag fick jag höra att det var veckans sista soldag, den tog jag vara på genom att sova. Det är helt sjukt hur trött jag är, ligger och sussar i evigheter. Dame fick lite kärlek idag, har fått henne att trycka i sig iaf fem liter vatten *lycklig tjej* Idag prövade jag med äppeljuice, får se om det faller fröken på läppen.

Jag fick sälskap när Mirre och jag skulle rida ut, det blev en skritt och travrunda. Mirre var väldigt tramsig och tråkig, skulle leka rädd och blåsa upp sig. inge kul alls! På slutet slappnade hon iaf av lite och gick helt okej. Längtar efter att ta hem henne ifrån betet och få henne badad och ren, hon har även fått en massa sår. Dock har dom läkt nu men ändå.

Beställde licens igår så nu planerade jag att åka på en 80cm på henne bara för att komma igång, men tror ni att det finns något? hatar sommaruppehåll. Men den 28 augusti blir det nog klagshamn. Någon som vet vad som är bäst, Klagsham eller Lomma?

Nu ska jag hoppa i säng för att ta mig ut till Mirre i tid imorgon,

sista frågan,
någon som har tips på hur man får hästis att dricka?
* Beforvatten har jag provat, funkar helt okej
* Äppeljuice prövas just nu
-Finns det juice med banansmak? Tror att det hade varit ett urmärkt alternativ,
-sen den sista frågan, hur mycket ska man spä ut juicen med? för jag antar att hon inte ska ha lika skarpt som en själv haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0