klagshamn vs. lomma?

Nu har jag anmält mig till årets första tävling. Har även börjat lägga upp en planering på hur jag ska nå mina mål.

Den 28 augusti börjar säsongen med 90 & 100 i Klagshamn. Jag velar lite över om jag vill åka till Lomma istället som ligger inplanerat dagen innan, någon som har bra / dåliga erfarenheter av någon utav klubbarna?

den tionde september funderar jag på att dra till Södra sallerup och hoppa två 1m, A:0+A:0 & avd. B

veckan därpå är jag sugen på att dra till örestad och hoppa 1m & 1,05.

Vi får helt enkelt se hur det blir. Om min höjdrädsla kommer ikapp,
helst av allt vill jag kunna hoppa 1,10 innan årets slut, men som sagt, är man kyckling så är man. Men å andra sidan det är ju faktiskt inte så mycket högre än vad vi har varit ute och tävlat.


Kommentarer
Postat av: Elin

SV; Dessa har jag köpt på Flädie! Men de finns typ nästan lite var som helst :)

2011-07-20 @ 06:58:34
URL: http://enyholm.blogg.se/
Postat av: Emma - En allroundryttare!

SV: vill inte ha snokrem, knappt så att jag använder Nosgrimma p.g.a att man drar ju igen munnen på dom. Vill han gapa så ska han få gapa också, man ska inte ta bort problemet genom att dra igen truten på dom. Dom gapar för någon anledning ju (: Sen så gapar han inte utan han leker med näsborrarna så det ser ut som han gapar ^^ (:

2011-07-20 @ 15:30:11
URL: http://enallroundryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0