hello

nu är semestern för bobbo slut, så kanske dags för mig att börja blogga igen ?
Igår blev bobbo longerad utan inspänningar, fick bara leka lite, men han var bara trött och ville in i boxen igen då de regna haha

Idag och igår så passade jag tulle och rocky med, så jag har haft fullt upp nu i två dagar, tre hästar som ska motioneras, de tar massa extra tid faktikst :) men kul är de! älskar att vara i stallet länge och ha massa saker att göra, önskar jag hade tre eller iaf två hästarn varje dag :)

Tänkte jag skulle berätta lite om bobbis pass idag, började med att skritta som vanlit fem min lång tygel sen fem min kort, han var väldigt korvig nu när han vilat, kom inte alls in i ramen utan var på båda sidorna av ridbanan typ. Samma i trav och galopp han var som en korv, men kändes vin i munnen, inte stel eller hängig öht. Efter jag ridit blev han avspolad då de hade skvätt lera upp till magen, sen fick han bot täcke och bak "skydd"

Sedan fick han en puss på sin lilla söööta mule innan jag drog himåt



såhär söt är bobbis när han fått salva på sin mulis då grenarna har skurit honom :(
och väldigt väldigt snett träns haha, iaf nosgrimman. dålig matte där!
de blår panndandet är nytt, en av alla saker som inhandlades i falsterbo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostade pannbandet? :)

2011-07-25 @ 23:44:40
Postat av: sofie danielsson

det kostade 600 kr, men då var de så mässpris, så tror de är lite dyrare i affär :)

2011-07-26 @ 17:42:10
URL: http://teamgrevie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0