haaaaj

Hejsan!

I detta inlägg blir de tyvärr innga bilder på mina nya saker, då jag ej är lika duttig som fänZ på att ta kort på allt, tyvker det är jobbigt (?). nu ligger dem så fint i min lilla hylla. dock blev det så himla mycket nya tröjer så jag fick rensa för att det skulle få plats hehe.. men men vad gör man inte för att vara fin i stallet ?

Bobbo har de just nu bäst av alla, han avnjuter sina 24 timmar på gräs med två vackra damer, trivs som fisken i vattnet och är inte alls intresserad av att komma och hälsa eller gosa för den delen... ska se om jag kanske kan knäppa några fina bilder på honom imorgon :)

min vardag flyter på som vanligt, upp halv sju varje morgon för att sedan börja jobba halv åtta, hem vid halv fyra, sov till sex, äta , kolla tv, lite data, sedan sova igen, härligt va ? är just nu lika vit som en isbjörn och träffar solen ungerfär lika mycket som edward... men men vad gör man inte.. till helgen blir det nog en resa bokd till grekland, åh ska blir underbart!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0