full kastrull!

well, hello kära bloggläsare!
uppdateringen har varit dålig & jag kan säga till mitt försvar att jag orkar inte sitta vid datorn. Det är massor av saker som händer just nu i mitt liv & jag har lagt hästarna lite på sidan. Dame får min uppmärksamhet en kvart om dagen och ibland skänker jag Mirre en tanke. Nästa vecka tar vi hem henne på stall och då blir det väl lite mer av den varan. Det ska vara vattenmattstämjning på aset så hon inte kan göra annat än att älska den! Är så trött på att hon alltid ska vägra vatten & jag vet inte alls vad jag ska göra för att få henne att ge upp och bara hoppa.
Aja, det får vänta ett tag.

Tänkte bjuda på några bilder på Dame från 2008 som jag hittade på en skiva!

lagom suddig, men den är speciell för mig, love you!<3

Världens snyggaste tjej

mästerhopparN^

hääst kan flyga!

här ser man hur hon verkligen inte vill röra vid det läskiga hindret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0