dagens arbete

eftersom bobbo var så korvig igår så tänkte jag att han skulle få sig ett pass i pessoa-selen. Då den ramar inte dem väldigt bra och får dem att trampa under sig så tycker jag detta var lägligt. Vilket helt klart stämde!
Ibörjan var han bråkig och ville inte alls, men efter en liten stund blev han så himla fin och han jobbade på super bra, längtar nästan tills jag ska rida honom imorgon :) Ska då förstätta att träna på att hålla han på ett spår, vilket jag ofta gör genom att rida på kvartslinjen, vill även ha med bogen så då brukar jag kontrollera detta med att rida rätt upp och sedan flytta honom till höger-raktfram-flytta till vänst. Detta är en super bra övning som jag ofta använder för att kolla om han är med mig. 

världens finaste pojk i gången



liten tjokiiiis



idag var han klädd i
dyon träns
swarre pannband blått
anna scappe luvna
eskadron skydd fram och bak
oxh boots även från eskadron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0