baaaad update!

förlåt för det,
Igår var jag riktigt hurtig när jag var hos mirre och tog lite foton! Men vi kan snabbt dra igenom vad som hänt!

Torsdag: Regnade heeela dagen konstant och supermycket. Var inte hos Mirre & Dame stack jag till en stund på morgonen. Eftermiddagen bjöd på ett novabesök med min fina mormor. På kvällen så körde vi iväg henne till betet  där den lilla stackaren fick stå inlindad i täcken, inte en perfekt förstanatt direkt. På kvällen stack hela familjen iväg till Lomma.

Igår/Fredag
Var hos veterinären med Tojje! Det gick bra och direkt efter körde vi ut till stallet där jag jonglerade mirre litt! Innan jonglerandet utav hästen så tog jag både hund och häst på en långpromenad. Myspys, sen satte jag Mirre i arbete. Hon var riktigt jobbig att ha och göra med idag, det låg vattenpölar på ridbanan vilket hon skulle sepea sig lite över osv. hon gick på hinder och var allmänt stegrig och ville bara dra iväg.
På eftermiddagen så stack jag ut till Dame och drog lite växter, fick bort en hel del sen på kvällen åkte jag till sofiemupp och myste.

nussi!


ett inlägg om idag kommer senare!

pusseluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0