vem behöver göteborg?

eftersom jag blivit lite av ett shoppfrreaak så tänkte jag lägga ut allt jag köpt eller ja nästan iaf.
Jag tjatar i jämnan om att jag inte har några pengar, men denna gången har jag VERKLIGEN inte ett endaste korvöre kvar. Borde spara till tyskland nu, inte mycket mer än två veckor kvar.


Padd till pullarnosgrimman, då dom andra börjar bli lite smutsiga, skönt att ha en ny till tävling.
Bootsen som hon haft i hagen var för korta så jag blev beårdrad att köpa sånna här vanliga i plast, tydligen täcker dom skon bäst samt de suger inte upp lera och vatten. Pannbandet har jag länge drömt om och äntligen köpte jag det, asfint är det verkligen, nytt nos/nackludd att ha till förbyglen då de andra var för kort.


Införskaffade mig även en kingslandmössa, ett par jeans en liten mobil och mat. haha Mycket givande bild japp japp. Känns lite som att det inte tjänar något till att jag lägger upp bilder på halmpelletsen, hösilaget, morötterna och betforn som jag också inhandlat? men visst vill ni så gärna så kan jag givetvis göra det.

puss på er och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0