väldiigt dåligt

av mig som inte uppdaterat, usch och fy. Imorgon åker min fina lilla sofie till Götebooorg och ska shoppa sönder! på söndag förtjänar ni faktiskt ett inlägg om vad hon handlat! Jag har själv varit flitig och shoppat de senaste dagarna, aja baja fanny inte bra att slösa pengar. Men jag är ett mänskligt bevis på att man inte måste köra till göteborg för att bränna onödigt mycket pengar.

Idag var mirre inte halt, hon markerade dock lite men hon fick gå lite lätt ändå, och efter ett tag släppte det faktiskt. Jag tror hon har gått och spännt sig och trott att det ska göra ont och därför inte gått jämt men när hon väl fick tänka på annat så gick hon hur bra som helst. Idag Pessoade jag henne, vilket gick så jävla skitbra. Så grym har hon aldrig varit innan. Gick stadigt hela tiden och sparkade bara några få gånger. Tror faktiskt inte att det berodde på mig denne gången utan på en liten ponny som sprang omkring. Hon var verkligen skitgrym idag och jag ville bara ge henne all kärlek i världen. Hon fick en mysig stund i hagen efteråt. Har valt att hantera henne lite mer i hagen nu istället för att ta in henne i stallet och hålla på. Så idag tog jag av henne ute i hagen och borstade av henne lite snabbt vilket hon faktiskt gillade otroligt mycket.

På sistone har hon faktiskt blivit mer harmonisk, för ett tag sedan var hon helt sjövild men nu kan man nästan klassa henne som lite mysig ibland. Väldigt trevligt faktiskt. Hon blir mer och mer personlig och bara helt underbar. Nu kan man verkligen säga att hon förtjänar allt det hon får. iihihi lilla busan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0