Tisdaagens händelser

Så nu har jag äntligen en stund över, har haft full rulle hela dagen och jag gjort samma som fannsan fram till halv tre tiden. Sen gjorde jag läxa lita snabbt, efter det var det dags att bli upphämtad av karro och sedan fixade vi veris å lastade in henne i lastbilen å styrde sedan mot pay n jumpen på flyinge!
Där rullade allt på bra, efter vi var klara där hade klockan blivit 6, och var sedan hemma halv sju. Då åkte karro och jag å köpte litta kebab pizza/sallad. och sedan him å käga de. Där möttes jag även av min fina chåmpis fanny som fixade å trixade med vårt släp. Trevlans!

Vi hade ju fixat en som skulle fota men hon glömde ju såklart det... så det blev bara någon enstaka bild efter ridpasset.


Dom stod väldigt snällt dem två busarna i karros lastis, där var tom kamera så man kunde se dem inne ifrån hytten, ändå coolt. Så vi var tvunga att ta en bild på de!




Det var väl allt jag hade och säga från dagen, imorgon är det idrott, matte och sedan religion. Ser ganska lagom mkt fram emot matten...


Kommentarer
Postat av: Anonym

sååå fint hästen i luddet är matchad OMG <3<3<3

2011-02-15 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0