söndag

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag från min sida, men jag tog mig en härlig sovmorgon till klockan halv tolv och sedan begav jag mig till stallet. Där mötte jag upp anna och vi åkte och hälsade på en häst som tidigare stått i vårt stall, som jag även hjälpt till att rida lite, nämligen denna lilla killen

efter vi varit där i någon timme, så var det dags att åka tillbaka till stallet, för att ta in hästarna och ge dem sin lunch. Sedan blev det en tur till mcd för mig anna och Gm där vi också fick våran lunch.
Fick då ett samtal av fanny att hon nollat i första klassen, och om jag minns rätt var de 90, så det var ju super kul :) kommer nog ett inlägg om det senare!
Efter en lång å härlig lunch var det dags för bobbo att få sin motion som idag gjordes med hjälp av pessoaselen, han arbetade på bra så det blev en lite longering på ca 20 min + fram å av skrittning. Duktig påååg! Sedan fick han på sig sin pyjamas och så gav mammsen han en puss

     
Mammas fina pojk <3                           Försökte få en bra bild när jag lina, men det blev bara suddigt tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0