Schabrak

detta är en djungel, men ack vad fin djungel, man vill bara vara kvar där och aldrig någonsin lämna stället. Nej men jag har ett beroende? behov? eller vad skriver man? Jag älskar varjefall schabrak och vill alltid ha nya. Men inte ett endaste av dom jag har ligger bra, eller jo. Ett lamicell schabrak dock köpte jag mest det för det var så otroligt fränt men det är inget jag kan tänka mig att tävla i. Mitt problem är att schabraken glider bak. Och inte lite heller utan om jag använder ett utan stroppar så flyger det iväg. Har försökt med massor av olika och jag blir väldigt trött på det.

På tävling har jag fått anmärkning av överdommare eftersom schabraket inte legat rätt osv. Det är faktiskt väldigt irriterande, även om jag sadlar om en gång under passet så ligger det inte kvar ändå. Jag avskyr när människor ser ner på mig för en sånhär sak, speciellt när man vet att man gjort allt rät men det  bara går åt skogen. Jag verkligen älskar mina schabrak men dom vill bara inte ligga stilla. Kanske ska jag sälja alla mina små älskningar och hålla mig till lamicell schabraken.


mitt finaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0