lördag

idag så har jag mest chillat, vaknade ändå hyffsat tidigt och har varit i stan och kollat runt lite. Hittade tyvärr inte det jag letade efter och behövde men det är väl inte allt i världen. Nu ska vi iväg till stallet och testa bromsarna på Sofie's släp för att se så att dom funkar till morgondagen.

Idag ska mirre gå lite lätt och se till så hon kommer igenom ordentligt och är allmänt på g. Sen ska hon även få årets första bad med nyinköpt shampoo som framhäver den bruna färgen. Ska även göra det vanliga stallfixet och städa lite i mitt skåp.

Har ni tur kanske jag postar ett inlägg till ikväll. Hörde även något rykte om att en viss Sofi(s)e ska blogga. Hoppas på det bästa men förvänta sig det värsta, ellooor?

pusshaaj


min älskade <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0