lets gooo

ja, då kör vi! en annan liten hamster har jobbat ända fram till nu. Har även hunnit med en snabb dusch då jag snart ska iväg på fin middag hos världens bästa människor! Jag lovade er ett inlägg om den grejen jag inte klarar mig utan (efter pisken då den är min förläääängdaa arm)  skämt o sido.

jag klarar mig inte utan mitt Kulbett (waterfordbett). Anledningen till att jag och min älskade möttes var faktiskt Mirres fel. Hon var dum i munnen och vi skulle på jakt efter ett nytt bett i dressyren. Eftersom jag då hade praktik på bettens paradis så lånade jag med mig några hem, tror de två första var ett rakt tjockt gummipelham och ett gagbett, pelhamet hatade mirre och blev ännu dummare i munnen. Ville inte gå fram och skakade på huvudet och gapade hela tiden. Gaget provade jag inte ens. Dagen efter diskuterade jag och Sara hur hon gått på det och hon plockade ner andra bett som jag aldrig någonsin skådat, ett hon drog fram till mig och sa "här" jag protesterade djupt men vafan sara, det kan hon ju inte ha i munnen, men visst kunde hon det och jäävlar vilket sug det blev i hästen. Så vi red på det i dressyren i början, men nu försöker jag byta ut det så mycket som möjligt mot vanligt tvådelat. Men somsagt, är man knarkare är det lätt att snacka om att sluta. haha. Men hoppar på det gör vi iaf.

och det bästa av allt är att ingen ser att man rider på det. mjaaaou!




min bebis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0