jag saknar...

jag saknar dig. jag saknar att pussa din mule. jag saknar att känna din närhet. jag saknar att rida dig. Jag saknar alla träningar med dig. jag saknar sättet du inte kunde utföra dina behov om någon tittade. Jag saknar att skritta av dig efter ett ridpass. jag saknar hur snäll du alltid var. jag saknar dina ögonvitor som du visade direkt när något var konstigt. jag saknar att sitta och mysa med dig i boxen. jag saknar hur man inte kunde ha samma müsli sort på dig förlänge. jag saknar hur du åt äpplen. jag saknar din fluffiga pannlugg. jag saknar din stora mule och dina underbara läppar. jag saknar hur du inte kunde ha betfor till en andra maten för den blev blöt å kladdig. jag saknar att borsta dig. jag saknar att ta gummiskrapan vid din manke och se din läpp stå rakt ut i vädret. jag saknar att få visad tacksamhet för hur mycket jag gjorde för dig. jag saknar att rida ut med dig. jag saknar hur du tog en skrittrunda på 10 min då den tog 20 för andra. jag saknar hur du alltid skulle gå först när vi red ut. jag saknar tom din rädsla för traktorer/lastbilar. jag saknar att galopper dig. jag saknar att lägga en ökning med dig. jag saknar att galoppera upp för backen och sedan göra en travökning på grässlinga. jag saknar hur du alltid var vackrast. jag saknar att titta in i dina ögon och känna trygghet. jag saknar att veta att vi hör ihop. jag saknar att få älska dig. jag saknar att få visa hur mycket du betyder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0