hola amigos

sitter hemma hos min lilla soffsie och vi har haft allahjärtansdagsmyyys! Helt okej tiiep. Borde snart gå hem och sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon och jobba med min lilla Sofi(s)e hos Karro sen ska the two monsterhorses till skolan.  Ska bli intressant att se hur hästarna reagerar, tror faktiskt att det är Bobbos första ridtur på bortaplan dock är jag inte helt säker.

imorgon ska vi försöka få Karro att ta några fina bilder på Mirre och Bobbo. Kanske några på dom tillsammans när dom åker i fina lastbilen eller när dom har samma outfit. På tal om outfit, vad ska vi ha på oss för något? hmm.. Morgondagen får nog bestämma det.

nu ska vi gå tillbaka till vårat mysande så hörs vi senare eller kanske imorgon!


Kommentarer
Postat av: caroline

SV det är Anna Scarpati det är ljusgrått:)

2011-02-15 @ 15:45:35
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0