hello fellas

är det dags att ta tag i bloggen igen kanske ? vad tycker ni?

lat som jag är så har jag såklart inte orkat fotat mina nya saker, men använde dem alla idag hehe.. blev inte så super mycket aktiskt. fem saker- en väst, en t-shirt, ett par ridbyxor ett täcke och ett schabrak! men jag är super nöjd. idag blir det en tur till bengts för att se om mitt träns finnes och isf köpa de! men här kommer lite googlade bilder på vad jag handlade!



 





hittade ingen bild på mitt schabrak men det är ett Anna Scarpati, så ni får bild när jag tagit de :)

Dralon fleece täcke ett sådant fast grått och gult, as cooolt och jag bara älskar det <3

nu styr bilden till bengts mamma stressar! vi höres !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0