h2o


hola mina kära läsare, det är jag Mirre som skriver. Jag vet att ni hela dagen längtat efter min dags-diss, och idag går den inte till något mindre än vatten, ja det är nog det värsta jag vet, visst det är trevligt att dricka men vadtusan, det är cola också inte tusan skulle jag spruta ner min vackra päls med det inte? nejdu vätska av alla des slag ska tillföras min kropp genom munnen, det ska inte ligga i pölar på marken som jag tvingas gå i eller komma ifrån himmelen, nej och att någon spolar det på mig? GLÖM DET!

 
nej, du är inget för mig!


Kommentarer
Postat av: jessica andersson

sv. jo jag vet, den är också skön & så... men designen tilltalar mig inte alls. :( Då är den jag har snyggare tycker jag... Usch vilka problem jag har! x)

2011-02-12 @ 21:31:48
URL: http://jessiejump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0