.

Andledningen till att jag är oinspererad är nog mest att det är så jävla kallt samt att det mesta bara skiter sig.

Igår var hovslagaren ute hos mirre och skodde. Idag när jag kom till stallet fick jag dra av en sko för den vart lös. Det är helt okej att det händer men nu svarar inte hovslagaren när jag ringer, vilket inte är okej eftersom jag faktiskt har en tävling inplanerad och jag behöver skor på min häst för att rida henne.

Så där har vi anledningen till att mirre fick vila idag, som ni säkert läst så fick jag äran att rida bobbo idag.
Red bara en kort stund. Kändes som allt var borta. Visst han gick helt okej men jag hade ingen aning om vad jag skulle göra, så det blev mest att tralla runt på lite volter och på spåret, även där väldigt oinspererande (förlåt bo) Men jag fick med honom helt okej på slutet där även jag fick jävligt ont i mina ljumskar eftersom Bobbo är mycket grövre än vad mirre är, haha fyfan det värker fortfarande. Söta lilla Boobbsibus, han har världens sötaste galopp och inte för att tala om när vi ridit klart och han bara började slicka mig på benen? underbart söta lilla troll.

nu ska jag och herbie åka hem till faffo för att hämta däck, tror även att det blir en sväng in om Horze.

på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0