vi lever!

älskar att vi har stadiga läsare varje dag även om vi är väldigt inaktiva just nu..
Mitt försvar är bara att jag är lat, riktigt jävla lat.. och för lite ider
fannsan är i thailand den gottaren, där dricker hon drinkar, solar och letar efter en snyg kille att ta hem till mig.. tror ni hon lyckas ?
( de tror inte jag då thailändar killar inte alltid faller mig i smaken, men kanske )


Jag är just nu arbetslös, de har ni inte missat va ?
men jag har fullt upp på dagarna.
Idag har jag ridit aramise en sväng på morgon/fm då hans mamma är iväg, och sen var bobbo och gick på vattenbandet. jobbade på riktigt bra idag min lilla bebis. Sen red jag ett lite hårdare pass på gaia.. hon var lite dryg idag, styv i munnen men de släppte bra efter. Kul när man märker skillnad!

Förövrigt så saknar jag desly
och killar suger
chips och dippa är min nya kärlek
jag behöver pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0