Min hästgarderob- ridbyxor

Nu kommer inlägget om mina ridbyxor. Detta är dem jag använder aktivt nu, vissa mer och vissa mindre :) önskar jag hade ett par svarta med faktiskt, ska nog bli mitt nästa inköp om jag hittar några snygga!

Jag tycker de är viktigt men bra ridbyxor och jag väljer att spendera lite mer pengar på dem. Personligen så älskar jag när dem är höga, hatar ridbyxor där man visa halva gumpen varje gång man böjer sig ner. Minns att nästan alla höök byxor var så, iaf när jag handlade där vilket var 5 år sedan kanske, men det har säkert ändrats!
Mina animo är de lägsta jag har tror jag, de är nog de enda negativa med dem.. och deras pris såklart!

Visa bild.JPG i bildspel
På denna bilden ser ni mina animo,kärlek.
kingsland i jeans färg
och kyra ridbyxor ( dessa använder jag inte så mycket då jag tycker det helskodda känns obehagligt mot huden)
Visa bild.JPG i bildspel
På denna bilden är mina tre whitaker, har då i både röd brun och blå.
Älskar dem, mest de blåa men de har tyvärr gått sönder så ska se om man kanske kan reklamera detta..
Annars är dem supersköna och till bra pris. De blåa är i en strl mindre än den andra två och dem sitter mycket bättre

Visa bild.JPG i bildspel
Äldsta men bäst. Mina pikeur, kärlek här med, dem är gamla som gatan, börjar bli lite små
men jag älskar den, så sköna fin färg och går inte sönder! Dessa säljs´fortfarande kanske inte i just denna färg men i samma modell, blir kanske ett par sånna är i svart. :)

Visa bild.JPG i bildspel

Sista bilden nu! På mina kingsland olivgröna, köpte dem i tyskland, tror dem är lite felsydda eller är dem till killar då dem sitter lite skumt mellan benen hehe..
och sedan ett par pikeur till, dem är underbara. inget knäppe där nere utan resår precis som animo. bästa jag vet då jag alltid har haft problem med att mina ridbyxor är förlånga och jag har fårr vika upp de vilket då gjort att mina vrister blivit tjockare och stövlarna för små.. Så detta är ett måste på mina nya!

Så summan av kardemumman, jag ska aldrig köpa ridbyxor utan resår (heter de så ens?) där nere..
Imorgon om tid finnes så kommer ett inlägg om mina tröjor, men de får nog delas upp i två inlägg då det finns rätt många tröjor hehe :) Ska fixa till er med jackor och västar med!

/ Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0