dyon

läste på en annan blogg att dem var besvikna på dyon, och jag håller med, iaf på ett av mina träns..
Har två stycken dyon, ett som jag köpte för länge sedan till desly, den finaste och bästa träns jag någonsin ägt. underbart här kommer en bild på detta :


sedan har jag ett nytt som jag inte ens haft i ett år, vilket redan har börjat tappa färg. De börjar bli brunt, vilket jag tycker är riktgit dåligt. så jag gick tillbacka till affären där jag köpte de och visade upp de. Dom sa då att jag smörjt för mycket, men hur kan man smörja för mycket ? och jag är inte den som smörjer varje dag, utan jag kanske fettar varannan dag och max en dag i veckan ibland varannan var tredje vecka men tvål. Hur kan detta va för mycket ? då jag vet andra som smörjer varje dag med tvål och fett.. Tycker träns i den prisklassen ska ha bättre kvalité
Detta dåliga träns ser ut såhär
image description

min martingal och mina tyglar är med dyon, så nu vågar jag inte smörja allt för ofta. har detta någongång hänt er ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0