Update ifrån solstolen!

hallojsan!
Sitter ute i solen och ska försöka somna en timme, sen ska. Jag vakna och börja fixa till mig inför kvällens revligheter. Ska med ut med Sofie och Paulina (bobbo's första passare) samt en filur vid namn Erika, det ska bli riktigt trevligt! Känner att jag har mycket i mitt huvud som jag behöver fly ifrån några timmar.

har ridit Mirre, hon tramsade sig i gången och när vi skrittade fram så var hon ett totalt monster. Skulle inte gå någonstans och blev rädd för så gott som allt. När jag pressade henne när hon inte ville gå fram så började hon hoppa och stegra lite, som tur är så var det inte direkt högt så jag blev inte korsslutningsarg. När jag väl fått henne runt "Madde rundan" så trimmade jag henne på ett fält och hon var riktigt mumsig! När jag skulle skritta av så vart hon jobbig igen! Dumma häst!

nej nu är det dax att inta ryggsolningspossition! Vi hörs



. /Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0