haaaaj

dags för mig att blogga kanske ? sitter just nu efter en lång dag på jobbet och äter polkagris(ar) mums! gårdagen bjöd på halmintag, morgonen bjöd på smärta från topp till tå. men vad gör man inte för sin kuse!
Nu har jag satt bobbo på bantning för jag är rädd att de ska bli någon mysig inflammation och jag låter han vara så fet som han är nu, så nu är de inget gräs och lite kraft, ingen betfor! ska åka och köpa mineraler så han ändå får i sig rätt.. Blir även hårdare ridpass varje dag. Idag var han super fin att rida, kunde tyvärr ej rida ut då de var så sjukligt mycket mygg så blev litta trim i huset. Han lyssnade framåt och bakåt och sidvärds. puss på näsan och en bit morott blev det efter.. mys. nu står han och sover med sina b o t.

För en vecka sen fotade mamma mig och bo men blev inga bra bilder så ska nig göra om de men kan bjuda på någon, här kan ni även se hur fet han är haha

nä de funkade visst inte.. får ta den sen när min internet vill funka bättre..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0