Dåligt med uppdatering!

Förlåt för det! Sofie är iväg en snabbis i kräkland och kommer antagligen hem under fredagen. Saknar henne litt!

Utöver Sofie så är det en annan liten spilevink som väldigt snart kommer vara hemma hos mig! Nämligen min lilla hund. Ganska efterlängtad! I mer än fyra månader har jag väntat på det lilla spektaklet!

Igår så bjöd dagen på roliga nyheter, jag är nu anställd och börjar jobba redan på Tisdag! Dock åker jag upp till Göteborg på söndagkväll för att gå en liten utbildning på Måndag! Ska bli riktigt spännande.

Vad som händer med Mirre är väl antagligen att jag ska leta efter någon som kan hjälpa mig med henne någon dag i veckan. Blir svårt att hinna alla mina sex små djur annars! haha. Borde sluta samla nu! Hur många djur har ni läsare? :)

Nu ska jag städa klart på mitt rum och sedan åka ut till hästarna! ska nog gå en sväng med Dame! Det förtjänar hon. Den lille stackaren ska bli vaccinerad nu i veckan, måste bara ringa veterinären!

Mirremirika<br /> &lt;3
snyggemirre på fält
I love you<br /> Cookiedo<br /> &lt;3
finaste vovven !
buspojkar!
busiga pojkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0