bobbis

idag trotsade vi myggen och tog oss en tur på fälten med anna och optico! det var underbart och bo fick verkligen jobba. det blev mycket galopp och efter det en lång avskrittning, bra pass för bo! hade inte så mycket fokus på om han jobbade rätt när vi brassade(ökade) men sedan i slutet galopperade vi samlat och då kändes han super i munnen. Puss på min boooo <3 (här skulle vara bilder på bo från stubben, idag igen, men det funkar inte, idag heller...) Efter vi ridit vår lilla tur så blev det en tur till bengts där jag köpte mineraler, sedan for vi till my one och där köpte jag ett schabrak till hehe.. hittade mitt dröm schabrak ( klarblått kingsland) men jag vill ha luva till det med isf och de fanns(finns) det ingen så jag hoppade det och köpte ett till equline vilket heltklart är mina favoriter! ett grått blev det, vilket jag faktiskt inte har ett ändå så jag varierade mig litta! kommer bild snart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0