Älskling hemma <3

Ääntligen är Mirre tillbaka i Grevie. Imorgon ska jag försöka fjäska till mig att fÅ henne duschad, får se vad hon gillar den idéen.

försöker blogga ifrån mobilen just nu, hur tycker ni att det går? Ganska klyddigt men det ska väl funka (;

funderar på att köpa nya tyglar, såg att hööks hade några billiga, tänkte slå till med ett par gummi och ett par flätade. Någon som rider med flätade? Får man bra grepp med dom? Annars blir det två par gummityglar har dock svårt att hitta svarta med silverspännen.

bilder på de två tyglarna som jag har i åtanke att köpa till vardagstränsen.

Kommentarer
Postat av: Madde - vinn en digitalmålning av din häst !

Åh säg gärna till sen när du provat gummityglarna, att rida med menar jag :P De är väl rätt tjocka ? :S Bara dyra dyon och GG som har smalare gummityglar typ :S :(

2011-08-04 @ 12:31:39
URL: http://ricos.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Har aldrig ridit med flätade men gummi är riktigt bra att rida med sålänge de inte är för tjocka! :)

2011-08-16 @ 14:58:18
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0