Vart tog den lediga söndagen vägen?

Hejsan bloggen! =)

Jaha vad skriver man  när man blivit ombedd att gästblogga medans vissa, inga namn nämnda nu sitter i spanien och bara njuter.
Men jag tänker chocka dom och göra mitt första blogginlägg idag.

Det sägs ju att man ska vara ledig på söndagar för att man ska kunna gå i kyrkan, men jag hoppa det idag och åkte till stallet istället.=)
Det skulle nämligen visas häst för kunder. Lilla Qrumbuktu, 5 åring efter Quite Easy- Robin Z han visade sig från sin bästa sida så nu får vi se om dom är intresserade eller ej.

Hör och häpna jag har också mockat idag! Ni som inte känner mig vet ju inte att jag undviker det nu för tiden för jag har en dålig rygg så tjejerna får slava istället. Men idag så mockade jag helt själv, guldstjärna i boken!

I em så tog vi en liten tur upp till Hörby för att hälsa på vår unghäst Balett efter Balou du roue- Santander H.
Hon såg mest ut som ett utegångsfår och hade inte någon större lust at varken prata eller vara med på bild men Henke lyckades fånga henne med kameran så här kommer en liten bild.

Nu är jag äntligen hemma och slagit rumpan i soffan och tänker inte resa mig igen, eller jo måste jag nog har lovat hundarna en promenad sen blir det söndags pizza.

På återseende! (kanske)
Karro

Balett på lösdriften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0