Onsdag

Hejsan!
Nu blir nog Sofie och Fanny stolta över mej, som äntligen bloggar.
Sofie bad mej för ett tag sen att gästblogga och berätta lite om mej själv.
Så ja, jag är då Paulina, det är jag som brukar hoppa Bobbo.
Just nu har jag ingen häst, då jag sålde min ponny, som jag tävlat hoppning, på för några veckor sedan. Är väldigt sugen på storhäst, men har utomlandsplaner i höst, så storhästen får vänta. Jag jobbar hos Karro, samma ställe som Sofie har praktik. Jag hade även mina ponnysar där. Jag har stått i Grevie sedan sommaren 2006, jag har alltså känt Sofie sedan dess. Då hade jag en C-ponny och Sofie hade en ponny som hette Bellman! Fanny jag lärde jag känna förra året, tror jag, genom Sofie.
Eftersom jag inte har någon häst just nu rider jag bara hos Karro och sen hoppar jag med Bo en gång i veckan. Tanken är väl att Bo och jag ska ut och få hoppa någon tävling också. Bo är rolig, för han tycker det är så himla kul, så det är jättekul att hoppa honom.
Nu så rider jag Bo när Sofie är iväg också, fast det kanske hon har sagt?

Kanske lite roligt med några bilder? Här kommer några på min ponny! :)








Jag vet inte riktigt vad jag mer kan skriva, men jag tänkte lägga upp Dagens Ridpass också. Men tänkte ta det i ett eget inlägg så att det inte blir så rörigt!
Vi hörs!
/Paulina

Kommentarer
Postat av: beatrice

Vilken underbar ponny ! :)

2011-04-10 @ 14:35:01
URL: http://beatriceks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0