Hejsan :)

fick stränga order ifrån min parter att det var dags för mig att blogga nu, slita min feta röv från tv och sätta min feta och fina röv på dator stolen och blogga. Jag kan inget annat än hålla med henne
Så nu sitter jag här!

hitintills har lovet bjudit på, inga sovmorgnar, massa kul i stallet, träning, shopping, mat och glass i stor lass.
Denna dagen bjöd t.o.m på två glassar hehe..

Men annars så har jag mockat bajs idag, jag har kollat på träning efter träning, jag har varit på bengt och fyndat. vill ni veta vad ? Jo ett par animo risbyxor, som tidigare kostar 2 490 och jag fick dem för 500, bengt's i veberöd har nämligen öppnat en ny outlet och där låd dem och skrek efter mig.


Tror det är ett par sånna här, fast i annan färg, lovar jag sak ta kort på dem!
Imorgon så kommer jag vara i stallet klockan sex på morgonen för att sedan bege oss till tävlingarna i henrikdal. ska ändå bli kul :)

                                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0