goddag

åh vad underbart väder! Det är precis som om man aldrig lämnat spanien! Idag var jag på Bengts för att kolla in deras outlet! Där fanns inte så mycket, men några fynd gjordes under dagen. Något som jag var vääldigt nära att köpa var en equline hundbädd till Kakan, men jag insåg senare att den från hööks faktiskt ser mysigare ut.


equlines

hööks.

Vilken hade ni valt?

Själv så fick jag med mig en vår/sommar jacka som jag var jättenöjd med! Det blev ingenting till mirre idag, jo två timmar på gräs totalt, jag tror att det gjorde henne nöjdare än vad ett schabrak hade gjort. Men men, får vänta liite tills jag har pengar till att köpa mig ett nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0