fredag

det blev en tidig morgon kan jag lova, och jag lyckades försova mig så jag fick sova en timme längre än tänkt, men det vara bara att kasta på sig kläderna och köra till stallet. Sedan styrde vi bilden mot henriksdal, dom var riktigt snabba där, och det gick super bra för min tränare. Hon blev 10:a av över 100 starter i 1.20, så de var kul :) imorgon blir det en lite senare start och jag kommer nog inte behöva vara i stallet förrän elva tiden. gottebord!

Bobbisen fick vila idag,. men imorgon ska han trimmas litta på fältet tänkte jag, får se om jag är så hurtig så hjag gör de innan tävlingen. skulle vara skönt att ha de gjort faktiskt!

Kom igen nu och kommentera, vi har massa läsare men ni är lute dåliga på att kommentera :(

                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0