dagens ridpass

red direkt en häst på morgonen hos karro. Vera heter hon, väldigt trevlig. Märkte då när jag red henne att min skänkel var så himla mycket stadigare och bättre på henne, karro och jag började då fundera, kan det vara att hon har lite mer motor än bo eller är det sadlen ? vi kom då fram till att jag skulle prova ha hennes sadel sen när jag red Bobbis.

Några timmar senare så traskade vi till ridhuset klädda i karros sadel, och helt rätt min sists och skänkel blev så himla mycket bättre, den var inte lika bra som när jag red vera då bobbo inte går lika bra fram men den var mycket stadigare. Så när jag kommit hem från spanien blir det att ringa till sadel-madde och diskutera detta fenomen..

kan lugnt säga att jag har lite resefeber och är lagom stressad.. suck hur ska detta gå ? ni får nog en uppdate imorgon bitti om jag hinner, annars hörs vi från spanien!


bild som kanske inte passar till en hästblogg, men jag kan ju hoppas på att få en sånhär bränna igen, eller den jag fick i grekland, åh hade varit underbart!

                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0