Hello

Nu är jag hemma från värmen, eller ja kom hem i söndags morse :)
De har varit super skönt att åka iväg en vecka även om vi haft rätt dåligt väder. Har kört fyrhjuling i öknen vilket var helt sjukt kul, första 30 min satt jag och log som en fåne haha..

Annars har vi inte gjort så mycket speciellt! Bobbo har hållits(heter de så ens?) igång av snälla anna och Fanny som har ridit och gett honom kärlek. I söndags trimmade jag honom lite och idag longerade jag honom. Imorgon är tanken att han ska få gå lite hårdare då jag tänkte stalla på morgonen och då är de lite lugnare :)

Ja de blev inte så mkt vettigt skriver. Lägger upp några bilder från Egypten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0