wooops!

 
sådära gick det idag!
 
Dagens hoppning gick faktiskt bra. Jag är nöjd över honom, även fast jag fick smaka på grus. Han hoppade med ett fint sug och ville jobba över hindrerna även om det inte var någon höjd på dom.
Jag druttade när jag skulle rida an mot ett hinder med vattenmatta, han sög bra på hindret (jag brukar känna när han ska stanna men idag kändes det verkligen som han skulle klippa det lika lätt som dom andra) men helt plötsligt fläg jag, utan att egentligen veta varför. Antagligen såg han mattan sent eller något.
 
Men i övrigt hoppade han fint! Nu är jag lite mör i kroppen, tänkte lägga mig och fundera lite på en kommande design här på bloggen! den behövs ju höstas upp lite ;) 
 
fast å andra sidan, den är väl lagom höstig nu! '
hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0