Täcke hjärta sofie

Va med anna på flädies igår, hon skulle köpa ett nytt täcke till hennes påg!
Jag kollade runt med och blev kär i ett horseware newmarket täcke, de är ett såndant blåttrandigt som jag har i fleece och länd, fast i stalltäcke med matchande hals. Är så sjuuuukt sugen på det, men nu kan jag inte hitta de ? Inte ens på stromsbergsgard... de va 200g fodrat. Är de någon som vet vilket jag menar och hade kunnat hjälpa mig att hitta de ? Skulle va snällt hihi
 
Idag så har bobbo fått vila, trimmade han igår och hans kändes bra, till en början så gick han bara mot skänklen och sedan bara sprang han så jag fick sitta och bromsa haha.. antingen eller, inget mellanläge här inte!
Gjorde lite slutor öppnor och han var fint med mig, tycker han känns fin i markarbetet nu det enda jag behöer jobba på det är att han inte blir för lång och kort. Så man får hålla lite koll annars kryllar han gärna ihop sig ;)
 
 
Bild från förrförra vintern tror jag, saknar den fina padden jag fick låna av bästa bengts. När jag sedan stoppade om sadeln behövde jag inte den längre.. :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0