Shopping del 1

Tänkte börja med att visa er vad jag köpte på bengts i onsdags! Dem har ju varje år efter julen en jäkligt bra rea. Nästan allt i butiken på 50% så jag brukar passa på att köpa lite dyrare saker då, förra året köpte jag ex min kingsland jacka :)
Köpte då denna västen, love it! Den är vändbar så man kan alltså välja själv hur den ska se ut :) 50% rea va de på denna
 
 
Fick även med mig ett pannband som även va på halva priset :) Sedan fick jag även med mig dessa brallorna vilket tyvärr inte va på rea :( men behövde verkligen dem så de va bara att betala och se glad ute haha..
 
Och slutligen denna fleece, i love it :) Denna va med på halva priset.
Efter vi va på bengts åkte vi till myone men där hittade jag inget. Sen igår va jag på flädie där jag köpte jag ett täcke och benskydd kommer bilder imorgon :) Och sen någon dag innan jul va jag på rytteriet i sjöbo och handlade schabrak och en padd kommer bilder på det med :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0