onsdag

Hejsan, vet det har varit lite snålt med inlägg idag men hann inte göra några i går kväll då vi kom hem så sent från teater vilken btw var kisskass värdelös! jag somnade till en liten stund vilket var ganska skönt iof. Idag hade vi ingen religion så slutade redan vid tolv, fanny och jag stannade kvar och åt och åkter sedan hem för att glutta på dhw sen igår.  Vi fick även reda på att vi ska åka till Spanien!!!! om bara två(!!) veckor. kommer bli så galet kul. läängtar massa :)

Idag ska bobbo nog få ridas ut som jag får tag i lilla anna som ska vara min ledhäst, dock så svarar hon inte så har ingen aning om vilken tid det blir men men det löser väl sig! :)

Kommer inlägg sen om dagensridpass. harre gött





                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0